Biežāk uzdotie jautājumi

Šie ir daži no biežāk uzdotajiem jautājumiem,ko uzdod potenciālie klienti, apsverot izmantot mūsu pakalpojumus ...

J: Cik viegli ir mainīt grāmatvedi un kāpēc vajadzētu mainīt?

A: Ja Jūsu esošais grāmatvedis piedāvā Jums lieliskus pakalpojumus par taisnīgu samaksu, tad sadarbojoties ar viņu. Tomēr dažādi grāmatveži ietaupīs dažādas nodokļu summas un sniegs dažāda līmeņa biznesa konsultācijas. Ja Jūsu pašreizējais grāmatvedis nepiedāvā pakalpojumu kādu Jūs vēlaties un mēs piedāvājam, tad pāriet pie mums ir ļoti viegli. Tā ietver tikai vienu vēstuli no Jums, un mēs parūpēsimies par visu pārējo. 

J: Vai jūsu pakalpojums maksā dārgi?

A: Nē! Piedāvājam fiksētu maksu, kas saistās ar to, ko mēs piedāvājam. Mūsu pakalpojumi ne vienmēr ir lētāki, bet kā ar daudzām lietām dzīvē bieži ilgtermiņā lētākais ir pats dārgākais. Tomēr, mūsu pakalpojumi nav dārgi, un mēs piedāvājam lielisku cenu par to, ko mēs piedāvājam. Mēs nekad neuzņemamies darbu, nesaskaņojot samaksas noteikumus iepriekš.

J: Kādi faktori ietekmē grāmatvedības pakalpojumu cenu?

A: Vairumā gadījumu grāmatvedības pakalpojumu cena ir atkarīga no darbības apjoma konkrētam klientam. Ja ir atsevišķi  gadījumi, kad ir nepieciešama papildu konsultācija vai analīze,tad tas būtu jautājums par atsevišķu samaksu. Kopumā, grāmatvedības pakalpojumu cena būs atkarīga no šādiem faktoriem:

  • izsniegto un saņemto rēķinu skaits mēnesī;
  • darbinieku skaits konkrētā mēnesī;
  • pamatlīdzekļu summa;
  • skaidras un bezskaidras naudas darījumi konkrētajā mēnesī.
  • u.c. faktoriem.

Jūs varat izvēlēties pilnu grāmatvedības uzskaiti vai daļēju, piemēram, tikai personāla uzskaiti vai pamatlīdzekļu uzskaiti. Tāpēc mēs cenšamies nākt klajā ar optimālāko piedāvājumu par apjomu un cenu katram klientam.

J: Kas ietilpst grāmatvedības pakalpojumu standarta piedāvājumā?

A:  Grāmatvedības pakalpojumu, mēs varam iedalīt trīs neatkarīgos etapos. Pirmais no tiem būs pirmdokumentu pārbaude -grāmatvedis, pārbauda, vai visi primārie dokumenti ir nodoti grāmatvedības uzņēmumam, vai dokumenti ir pareizi aizpildīti un informē klientu, ja konstatē nepilnības. Otrais - grāmatvedis veiks uzskaiti par visiem darījumiem, izmantojot divkāršā ieraksta sistēma (vispārpieņemtiem grāmatvedības principiem). Trešais - sagatavojam dažādas atskaites saskaņā ar likumdošanas prasībām un klientu vajadzībām.


Nākamais solis:

Lūdzu, sazinieties ar mums, ja Jums ir nepieciešama sīkāka informācija un ir kādi jautājumi par mūsu pakalpojumiem, vai nepieciešama bezmaksas konsultācija.


 2018 SIA "Ilonas Sproģes grāmatvedības ekspresis"

 .